علت آب دادن پکیج دیواری+09101898030

عیب یابی پکیج دیواری

علت آب دادن پکیج دیواری+09101898030


در صورتی که شما هم نیاز به سرویس و یا تعمیر پکیج دیواری و به مختصصانی با مهارت و دوره دیده دارید، می توانید با آچار با تلفن(09122030979) در سایت تماس حاصل فرمایید تا همکاران باسابقه ما برای خدمات در محل شما حضور پیدا نمایند.

🔘عدم آب بندی درست اتصالات

برای بستن تمامی لوله های آب گرم، سرد، رفت و برگشت یک سری اتصالات وجود دارد که با سختی گیر، چقتی و… نصب می شود. در صورتی که اتصالات به درستی انجام نشده باشد ممکن است نشتی آب وجود داشته باشد.

🔘سوراخ شدن مبدل پکیج

برخی اوقات ممکن است به دلیل وجود سوراخ در مبدل دستگاه حتی نشتی آب مشاهده نشود. البته با باز کردن بدنه پکیج قطراتی از نشتی آب وجود خواهد داشت. افت فشار و تخلیه مدار گرمایش پکیج می تواند عاملی بر سوراخ شدن مبدل باشد.

🔘خراب شدن و پارگی اتصالات درون دستگاه

داخل پکیج یک سری اتصالات وجود دارد که به آن واشیر یا اورینگ می گویند که بر اثر حرارت زیاد امکان پارگی آن وجود دارد. در این حالت باید لوله ای که دچار نشتی شده شناسایی کنید و قطعه آن را تعویض کنید.

🔘خراب شدن شیر تخلیه

به هنگام خراب شدن منبع انبساط یا افزایش فشار بار دستگاه با شیر تخلیه می توان هوای داخل پکیج را کنترل کرد. برخی اوقات خرابی شیر عاملی بر نشتی آب می شود.

🔘نشتی آب از ناحیه پمپ پکیج

یکی از دلایل آب دادن پکیج دیواری وجود نشتی آب پکیج و خراب بودن شیر تخلیه و… است. هنگامی که با افزایش حرارت آب فشار بار از 2 گذشته باشد تخلیه آب از پکیج توسط شیر تخلیه امری طبیعی است.

🔘نشتی آب از محل شیر پرکن دستگاه

برخی از اوقات ممکن است به دلیل نیمه بستن شیر پرکن پکیج شاهد افزایش فشار بار بیش از عدد 2 و نشتی آب پکیج باشیم که در این هنگام باید سریعا شیر پرکن را ببندیم.

🔘نکات رعایت شده هنگام سر ریز کردن آب پکیج

  1. 🔵بستن تمامی شیرهای فلکه آب
  2. 🔵کشیدن دستگاه از برق
  3. 🔵بستن شیر گاز
  4. 🔵تماس با تعمیرکار پکیج

⬅️با مشاهده سرریز آب داخل پکیج سریعا با تعمیرکار پکیج دیواری تماس بگیرید تا سریعا پکیج را تعمیر کند.

1 Comment found

    مهدی

    فروردین 27, 1401 @ 2:32 ق.ظ

    واقعا خیلی قشنگ همه قطعات وکارایی دستگاه رو بیان کردید دستتون درد نکنه موفق باشید

Leave a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *